27 Şubat 2012 Pazartesi

YARIM BIRAKIYORUM

Sevmeyi deneyin ya da denemeyin her ikisi için pişman olun.Hayatın tadını çıkarın ya da çıkarmayın pişman olun.Her seferinde güvenmeyi seçiyorum ama pişman oluyorum deyin ve yine güvenmeyi deneyin pişman olun.Değer verilmeyecek birisine değer verin pişman olun.Doğruyu yapmak yerine yanlışı yapın pişman olun.Hiç pişman olacak bir şey yapmadım deyin pişman olun....Yaşayın ya da yaşamayın pişman olun...
Çok fazla pişman olanlardanım ben,bir şeyi doğru dürüst bitirememe gibi bir sorunum var.Sıkılgan bir yapım olmamasına rağmen bazen çok fazla sıkılıyorum her şeyden,o sıra kaçıp gitmek istiyorum ,sadece gitmek.Bencil oluyor bencilliği sevmeyen ben,geride ne bıraktığımı düşünmek bile istemiyorum,vahşi bir yaratığa dönüşüyorum.Her hangi bir durum için olması gereken neyse onu dile getirebiliyorken,kendim için bunu yapamıyorum.Duyarsız,duygusuz,sorumsuz,rahat biri olmayı istiyorum,kaçıyorum her şeyden.Yarım bırakıyorum.

6 yorum:

Zihnin Arka Sokakları dedi ki...

Lascia Ch'io Pianga çok sevdiğim bir parça. Bu yorumunu hiç dinlememiştim ama beğendim. Ernman güzel okumuş.

Yazınız bana nedense Sezen Aksu'nun "Keskin Bıçak"ını anımsattı. Çok hoşuma gitti. Ne yazık ki keşkeler ve pişmanlıklar üzerinden yaşıyoruz. Elinize sağlık.

boşluk dedi ki...

teşekür ederim.benim de en sevdiğim parçalardan,onu dinlerken bunları yazmak geçti içimden.Yaşadığım pişmanlıkların arkasından keşke demiyorum...

Agah Efendi dedi ki...

Parça gerçekten çok güzelmiş. Siz böyle bir yazı yazıp bu parçaya ilgimizi çekmeseydiniz hiç haberimiz olmayacaktı. Çok teşekkür ederim.

boşluk dedi ki...

guzel seyler paylasmak ıcın elımızden geldıgı kadar ugrasıyoruz,ben tesekur ederım

alkım doğan dedi ki...

kaçmak istediğimde (yapabiliyorsam) yolculuk yapıyorum ben. insana iyi geliyor yolculuklar.
müzik harika! bana hayatın o kimi zaman mucize gibi görünen anlarını çağrıştırdı. teşekkürler...

boşluk dedi ki...

yolculuk yapmak kaçma isteğini karşılıyorsa ne güzel...